Wie volgt Kees van Wonderen op?

› wie (nog) niet pompeblêden draagt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Wie moet/mag Kees van Wonderen gaan opvolgen?

John van den Brom
1
1%
Marinus Dijkhuizen
3
3%
Henk Fraser
0
Geen stemmen
Mitchell van der Gaag
1
1%
Sipke Hulshoff
13
11%
Pascal Jansen
8
7%
Wim Jonk
7
6%
Rick Kruys
1
1%
Ruud van Nistelrooij
12
10%
Alex Pastoor
40
33%
Bas Sibum
4
3%
Paul Simonis
1
1%
Maurice Steijn
2
2%
Ole Tobiasen
18
15%
Robin Veldman
9
8%
 
Totaal aantal stemmen: 120

Gebruikersavatar
Ferry Nijs
Jeugdspeler
Berichten: 29
Lid geworden op: 12-04-2024 15:19

Bericht door Ferry Nijs »

Het is na een nederlaag, maar de Venlose fans zijn ook niet echt kapot van Kruys. Een aantal reacties op een Venlose site:
Nog fans van Kruys hier? Wederom een schandalige wanvertoning. Schaam je kapot.
Oftewel tactisch onvermogen. Weet geen oplossing voor 11 tegen 10.
Dag Rick Kruys, veel plezier bij Heerenveen of whatever. Angsthaas
Ik word hier niet echt enthousiast van. Gaan we echt de trainer aanstellen van een club die op plek 13 staat in de KKD?
Gebruikersavatar
jeewee
Selectiespeler
Berichten: 731
Lid geworden op: 27-03-2009 23:56
Locatie: Aldeboarn

Bericht door jeewee »

.-
HUNTELAAR
Basisspeler
Berichten: 835
Lid geworden op: 25-02-2005 19:49

Bericht door HUNTELAAR »

jeewee schreef: 23-04-2024 14:04 https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/ro ... ~a045ed3d/




Het AD vandaag
Bijna opgelucht dat we niet bij Kruijs uitkomen, ik heb hier wel zin in.
Kaz_SCH
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1381
Lid geworden op: 11-05-2006 10:50

Bericht door Kaz_SCH »

Ik moest even aan het idee wennen, maar eigenlijk is het gewoon prachtig. Dan maar een gok. Aanvallen, lef tonen, en af en toe met z'n allen op onze bek gaan. Dan eindigen we ook heus wel ergens tussen de 7e en 11e plek.
Wolliepoly
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1121
Lid geworden op: 26-07-2009 12:06
Locatie: Drachten

Bericht door Wolliepoly »

Kaz_SCH schreef: 23-04-2024 14:37 Ik moest even aan het idee wennen, maar eigenlijk is het gewoon prachtig. Dan maar een gok. Aanvallen, lef tonen, en af en toe met z'n allen op onze bek gaan. Dan eindigen we ook heus wel ergens tussen de 7e en 11e plek.
Hiermee omschrijf je mijn gevoel en het verleden van onze club in mijn ogen. FOAR DE DUVEL NET BANG❗️
Aanvallen, voetballen en lef tonen. Een hoop vermaak en spektakel daarmee trek je supported en sponsoren.
Voel je niet te klein om groot te denken!!
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2069
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Locatie: De Fryske Marren
Contacteer:

Bericht door Marça »

Een klein voorbeeldje misschien maar ik denk niet dat Sahraoui er met de pet naar gaat gooien als Van Persie straks de training leidt. Had Kruys daar rondgelopen, dan denk ik toch dat hij sneller geneigd zou zijn om het rustig aan te doen. Hopelijk kan hij de hele club sportief naar een hoger plan tillen. Niet geschoten is altijd mis en ik vind het wel het proberen waard!
SCHPride
Jeugdspeler
Berichten: 16
Lid geworden op: 09-04-2024 20:10

Bericht door SCHPride »

Nu meer nieuws lijkt te komen dat Heerenveen en van Persie er uit komen.... Moet ik zeggen, ja absoluut is dit een frisse wind door het stadion met naam als van Persie.

We zullen zien of hij een goeie coach is... Maar ja hij moet vooral de kans krijgen... Liever had ik gezien dat van Persie al beetje ervaring had bij een Top OSS of Eindhoven. Maar ja laat hem maar waar maken, het is ieder geval spannend en keuze van lef hebben. Daarbij van Persie lijkt me niet zo behouden trainer als van Wonderen.

Ben erg benieuwd, en van Persie die de eerste training geeft op it Paradyske... Mooier klinkt het bijna niet.
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2470
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Van alle namen sowieso de meest aansprekende natuurlijk! Hopelijk snel nieuws dat het officieel is!
SuperFrysk
Invaller
Berichten: 346
Lid geworden op: 08-08-2023 19:49

Bericht door SuperFrysk »

Het is wishful thinking. Het aantrekken van Van Persie als trainer is vergelijkbaar met het aantrekken van Karlsbakk voor 2,5 miljoen. Het is vooral allemaal gebaseerd op hoop en heeft weinig met rationele beslissingen te maken.

Los van de naam en voetballer Van Persie, op basis van wat zou hij een goede trainer zijn voor Heerenveen?
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2872
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

De LC meld het ook zag ik, zou het dan toch?

https://lc.nl/sport/Bijna-alle-seinen-o ... 10364.html
Anti anti. :)
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2470
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

SuperFrysk schreef: 23-04-2024 15:39 Het is wishful thinking. Het aantrekken van Van Persie als trainer is vergelijkbaar met het aantrekken van Karlsbakk voor 2,5 miljoen. Het is vooral allemaal gebaseerd op hoop en heeft weinig met rationele beslissingen te maken.

Los van de naam en voetballer Van Persie, op basis van wat zou hij een goede trainer zijn voor Heerenveen?
Voor mij is het ook vergelijken met andere opties, zijn dat zekerheidjes?
Aan de reacties te zien maakt het sowieso iets los.
SuperFrysk
Invaller
Berichten: 346
Lid geworden op: 08-08-2023 19:49

Bericht door SuperFrysk »

Vrieskist schreef: 23-04-2024 16:15 Voor mij is het ook vergelijken met andere opties, zijn dat zekerheidjes?
Aan de reacties te zien maakt het sowieso iets los.
Zekerheid heb je nooit, maar ik vind niet dat we moeten gokken op een jonge, onervaren trainer. Tuurlijk, het zal wat losmaken en veel publiciteit opleveren, en dat is mooi en goed. Maar we hebben een ervaren trainer nodig, en met Van Persie is het alleen maar afwachten. Ik zie het echt als een enorme gok. Natuurlijk zal ik hem wel een kans geven en ben ik erg benieuwd, maar ik probeer even door alle sensatie en emotie heen te kijken. Wat ik vooral zie, is een heel onervaren trainer bij een club die na één slecht seizoen al in de problemen kan komen.
hhage
Basisspeler
Berichten: 932
Lid geworden op: 18-07-2015 14:05

Bericht door hhage »

V.Persie kan prima, misschien een idee om een ervaren man als assistent erbij te zetten.
Driemaal is scheepsrecht
Jeugdspeler
Berichten: 4
Lid geworden op: 23-04-2024 21:59

Bericht door Driemaal is scheepsrecht »

Van te voren gehoopt op iemand met een Heerenveen verleden. Een Pastoor of Ole bijvoorbeeld.

Toch voelt voelt voor mij de naam van Persie wel duizend keer beter aan dan een Kruys of Steijn.

Goed plan inderdaad om er wellicht een ouwe rot in het vak naast te zetten!
Otsje P
Verified
Superster
Berichten: 4853
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

SuperFrysk schreef: 23-04-2024 16:22 Maar we hebben een ervaren trainer nodig
Waarom??

Er lopen tientallen ervaren trainers rond die er niks bijzonders van maken. Streppel, Olde Riekerink, van Wonderen (vind Kees eigenlijk niet in dit rijtje horen omdat het zo'n geschikte vent is)waren allen heel ervaren. Wat heeft dat ons gebracht? Elk seizoen gaan er overal in Europa tientallen ervaren trainers de bietenbrug op met ontslag te gevolg.

Alonso doet het geweldig in Leverkusen, erg onervaren. Frank de Boer werd 4x kampioen op rij met een heel matig Ajax en was daarvoor alleen jeugdtrainer geweest. En kijk eens hoe het Frank de Boer verging toen hij juist wel ervaring had, overal mislukt. Guardiola was alleen jeugdtrainer geweest voordat hij het beste Barca ooit op het veld zette. Cocu werd als onervaren trainer meerdere keren kampioen met PSV en hoe verging het hem daarna? Bij Derby, in Turkije? Bij Vitesse?

Het zegt mij persoonlijk geen reet. Van Persie is vanaf zijn 10e actief in de voetbalwereld. Heeft onder Wenger, Fergusson, van Gaal, van Marwijk gewerkt. Heeft talloze malen bij Slot en ten Hag in de keuken gekeken en is hongerig naar de volgende stap. Ik zeg, doen!
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2069
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Locatie: De Fryske Marren
Contacteer:

Bericht door Marça »



Aldus een Italiaanse journalist. Hoe die nu weer bij deze info komt, geen idee? Maar lijkt dus contract voor twee jaar klaar te liggen voor Van Persie. Volgens mij is dat de standaard termijn voor een eerste contract bij ons - en logisch ook.
Kaz_SCH
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1381
Lid geworden op: 11-05-2006 10:50

Bericht door Kaz_SCH »

Er wordt her en der gezegd dat Van Persie in het stadion gesignaleerd is vanochtend. Zou mooi zijn als we vandaag een resultaat halen tegen PSV, morgen presentatie van Van Persie erachteraan, en meteen een mooie boost voor de Seizoenkaartcampagne!
SCHPride
Jeugdspeler
Berichten: 16
Lid geworden op: 09-04-2024 20:10

Bericht door SCHPride »

Kaz_SCH schreef: 25-04-2024 14:00 Er wordt hen en der gezegd dat Van Persie in het stadion gesignaleerd is vanochtend. Zou mooi zijn als we vandaag een resultaat halen tegen PSV, morgen presentatie van Van Persie erachteraan, en meteen een mooie boost voor de Seizoenkaartcampagne!
Zou mooi zijn als dat waar is... van mij mag het al vanavond gebeuren voor de wedstrijd. Je kunt er een leuk primeurtje van maken in het stadion.
Goed resultaat verwacht ik niet tegen PSV, maar laat absoluut zien dat je er wedstrijd van wilt maken. Dan kan het best wel gezellig worden vanavond.
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2511
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

Kaz_SCH schreef: 25-04-2024 14:00 Er wordt her en der gezegd dat Van Persie in het stadion gesignaleerd is vanochtend. Zou mooi zijn als we vandaag een resultaat halen tegen PSV, morgen presentatie van Van Persie erachteraan, en meteen een mooie boost voor de Seizoenkaartcampagne!
Klopt, ik las dat degene die hem gespot heeft in de bosjes voor het stadion lag met een verrekijker. Ligt er al sinds 6 uur 's ochtends.
Heerenveen fan in Leiden
jorro
Invaller
Berichten: 404
Lid geworden op: 14-12-2004 20:21

Bericht door jorro »

Laten we toch hopen dat de wanvertoning van gister niet de keuze van Van Persie beïnvloedt en hij het vooral als uitdaging blijft zien. Nu neem ik aan dat hem is verteld dat de selectie fors gaat worden gerenoveerd en een groot deel van de slappe zakken die gister op het veld stonden deze zomer gaan vertrekken, maar het zit me niet helemaal lekker. Een snelle handtekening zou fijn zijn voor de rust binnen en rondom de club.
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2069
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Locatie: De Fryske Marren
Contacteer:

Bericht door Marça »

Uit de Leeuwarder Courant van vanochtend:
De club wil dolgraag Van Persie strikken als opvolger van Kees van Wonderen. Een akkoord tussen beide partijen hangt in de lucht; Ferry de Haan zei dat hij volgende week zijn nieuwe trainer hoopt te presenteren.
wilbot
Invaller
Berichten: 270
Lid geworden op: 14-01-2016 19:13

Bericht door wilbot »

het staat er toch goed , De Haan ``hoopt`` de nieuwe trainer te presenteren, ook na gister avond?
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2872
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

Mocht van Persie deze wedstrijd hebben gezien dan moet hij denken, dit kan alleen maar beter.
Anti anti. :)
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2470
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Freezeman schreef: 26-04-2024 13:42 Mocht van Persie deze wedstrijd hebben gezien dan moet hij denken, dit kan alleen maar beter.
Op die manier leek het mij wel leuk om deze wedstrijd achter Foppe en Riemer te zitten, eens horen wat die dan roepen.
Gebruikersavatar
jeewee
Selectiespeler
Berichten: 731
Lid geworden op: 27-03-2009 23:56
Locatie: Aldeboarn

Bericht door jeewee »

Volgens de altijd goed geïnformeerde (:wink:) Chris Woerts is het definitief: RVP :stan:
.-
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2069
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Locatie: De Fryske Marren
Contacteer:

Bericht door Marça »

Als Chris Woerts het meldt, is het vaak een slecht teken maar het lijkt inderdaad rond te zijn! Contract tot medio 2026. De LC en het AD melden het ondertussen ook: https://lc.nl/sport/Robin-van-Persie-ga ... 19272.html
Leeuwarder Courant schreef:Zodoende is het een kwestie van tijd voordat Van Persie begint aan zijn eerste klus als hoofdtrainer, terwijl algemeen directeur Ferry de Haan en de raad van commissarissen van de club hun gedroomde kandidaat binnenhalen.
Bovenstaande vond ik een mooi detail: zijn komst wordt dus echt breed gedragen binnen de club.
SuperFrysk
Invaller
Berichten: 346
Lid geworden op: 08-08-2023 19:49

Bericht door SuperFrysk »

Het hele idee lijkt op drijfzand te rusten, gezien zijn gebrek aan ervaring. Voor mij voelt het als een enorme gok die ze nemen, ik zou het zelfs onverantwoord noemen. Toch kan je niet ontkennen dat RVP een icoon is, met een sterke persoonlijkheid. Ik luister graag naar hem. Dus hoewel ik erover kan blijven mopperen, lijkt het erop dat het toch doorgaat. Dus dan moet hij ook een eerlijke kans krijgen, wel benieuwd wat voor elan dit gaat brengen binnen de club. Misschien is dat ook juist wel wat Heerenveen nodig heeft, wat opschudding en spektakel.
Jazz
Verified
Beheerder
Berichten: 2511
Lid geworden op: 11-05-2015 16:56
Locatie: Leiden

Bericht door Jazz »

SuperFrysk schreef: 29-04-2024 10:20 Het hele idee lijkt op drijfzand te rusten, gezien zijn gebrek aan ervaring. Voor mij voelt het als een enorme gok die ze nemen, ik zou het zelfs onverantwoord noemen. Toch kan je niet ontkennen dat RVP een icoon is, met een sterke persoonlijkheid. Ik luister graag naar hem. Dus hoewel ik erover kan blijven mopperen, lijkt het erop dat het toch doorgaat. Dus dan moet hij ook een eerlijke kans krijgen, wel benieuwd wat voor elan dit gaat brengen binnen de club. Misschien is dat ook juist wel wat Heerenveen nodig heeft, wat opschudding en spektakel.
Een trainer met ervaring is ook een gok, zie Streppel, van Wonderen etc. Marketingtechnisch zeker interessant.
Heerenveen fan in Leiden
Wolliepoly
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1121
Lid geworden op: 26-07-2009 12:06
Locatie: Drachten

Bericht door Wolliepoly »

Ik denk ook dat het af hangt van de totale TS.
Stelt de club hier eisen aan met bv een ervaren man? Of Els coach van RvP bv. Pastoor (zou hij als adviseur kunnen doen)

Ik noem maar iets
Voel je niet te klein om groot te denken!!
SuperFrysk
Invaller
Berichten: 346
Lid geworden op: 08-08-2023 19:49

Bericht door SuperFrysk »

Jazz schreef: 29-04-2024 10:29 Een trainer met ervaring is ook een gok, zie Streppel, van Wonderen etc. Marketingtechnisch zeker interessant.
Zeker waar, maar met een ervaren trainer als Van Wonderen is de kans klein dat je degradeert, dat moet ik met een onervaren trainer nog maar zien.
Je hebt zeker een punt hoor, je weet nooit zeker hoe het gaat lopen met een nieuwe trainer. Maar je kunt vooraf wel een beetje een inschatting maken, dat heb je bij Van Persie niet. Het voelt voor mij een beetje erop hopen dat het een goede trainer is, in plaats van daar echt concreet aanwijzingen voor te hebben. Ik laat me overigens graag verassen, ik het mis heb en jullie me om de oren kunnen slaan met mijn uitspraken :lol:
Plaats reactie